Idea Builder gebruikerservaringen

Luister naar wat anderen te zeggen hebben over Dremel 3D of plaats uw eigen gebruikerservaring.

Aanvankelijk kocht ik de Makerbot Mini Replicator als mijn eerste 3D-printer. Na talrijke problemen en het veroorzaken van allerlei storingen in mijn pc, heb ik deze teruggebracht en de Cube3 gekocht. Deze begon scheve ontwerpen te printen en er was lijm op de plaat nodig. Nadat ik de tweede printer had teruggebracht, heb ik mijn laatste en definitieve keuze gemaakt, namelijk de Dremel 3D-printer. Heb geen problemen met deze printer gehad en deze heeft sinds de dag dat ik hem kocht, perfect geprint. Print perfect en ik ben heel blij met mijn laatste keus
Ik ben hartstikke gek op mijn Dremel Idea Builder in mijn klaslokaal. De kinderen kunnen de overgang tussen virtualiteit en werkelijkheid maken door het printen van projecten die met de CAD-software zijn gemaakt. De Dremel Idea Builder heeft al meer dan 500 uur volgemaakt zonder vast te lopen, en dat is verbazingwekkend (vooral in vergelijking met mijn Makerbot 3D-printer)! De toepassingen voor 3D-printen in de klas zijn eindeloos en Dremel helpt tegen een zeer schappelijke prijs bij het realiseren hiervan.
De Dremel 3D Idea Builder is niet te stoppen! Deze is gebouwd om lang mee te gaan in een onderwijsomgeving. Hij is veilig en gebruikersvriendelijk! Mijn leerlingen zijn steeds aan het kijken wat er wordt geprint en aan het plannen wat ze daarna willen printen! Leerlingen ontwerpen heel bewust, omdat ze nu hun 2D-ontwerp in de 3D-wereld kunnen brengen! Ze kunnen een 3D-model ontwerpen met een groot aantal softwareproducten waarmee de Idea Builder kan printen! Dat ze hun ontwerp in de hand kunnen houden, is magisch!
De Dremel 3D Idea Builder is echt een plug-and-play-tool en is zodoende gemakkelijker te implementeren. Ik ben minder bezig met het opleiden van leerkrachten in het gebruik, maar ben meer bezig met de manier om deze te integreren. Door de Dremel 3D Idea Builder te integreren in ons leerplan voor basis- en voortgezet onderwijs is de inzet van onze leerlingen toegenomen, wordt de creativiteit van onze leerlingen gecultiveerd en worden de leerlingen geholpen bij het beter begrijpen van kernconcepten waarvan de uitleg tijdens de les soms niet helemaal goed over is gekomen.
Het gebruik van 3D-technologie tilt dat wat we leren in de klas, naar een geheel nieuw niveau. De kinderen zijn meer geïnteresseerd in het leren van de verschillende delen van een dierlijke cel en zijn functies, wanneer ze tegelijkertijd de bouw en vorming van een dierlijke cel in 3D kunnen bekijken. Door deze technologie te verwerken in hun leerproces zijn ze in staat om dat wat ze in de klas leren, in verbinding te brengen met de grotere wereld om hen heen.